Jak dlouhodobě zvyšovat prodeje produktů? Jak zařídit, aby se obchodní partneři vraceli a nakupovali častěji? Amden odpověď zná. A společnost Betonpres, výrobce betonové střešní krytiny z jižních Čech, ji poznala také: MOTIVAČNÍ PROGRAM. Kohoutovy zlaťáky pokračují již svým 4. ročníkem!
Motivační program Kohoutovy zlaťáky je zaměřený především na pokrývače a stavební firmy. Jeho součástí je webový portál, přehledný systém bodů (zlaťáků) a odměn a také pravidelná komunikace.
Princip programu je v zásadě jednoduchý. Stačí, když podnikatel nebo firma nakoupí střešní krytinu nebo další výrobky od Betonpresu v obchodech se stavebninami po celém Česku. Svůj nákup pak zaregistruje na speciálním webu. Následně do svého virtuálního měšce dostane počet zlaťáků, který odpovídá velikosti nákupu. Nasbírané zlaťáky nakonec může vyměnit za některou z hodnotných odměn v katalogu.
„Odměny v katalogu vybíráme tak, aby byly pro zákazníky lákavé. Ale také dosažitelné. Vybrat si mohou úplnou maličkost, jako je třeba desková hra nebo drobné nářadí, ale ušetřit si můžou také na nejnovější iPhone nebo špičkový kávovar,“ říká Klára Synčáková, projektová manažerka Amdenu.
Motivační program, to je také škála atraktivních odměn pro věrné zákazníky, které musí zaujmout.
Pro našeho klienta i pro jeho obchodní partnery musí program působit jednoduše. To ale neznamená, že se „pod hladinou“ neskrývá poměrně složitý a důkladně promyšlený systém. Nikdy totiž nejde jen o body a odměny. Pro obchodní zástupce rodinné společnosti z jižních Čech se program musel stát především atraktivním nástrojem pro prodej nabízených produktů. Důležitý je tudíž každý dílčí krok. Název programu. Vizuální řešení. A také nastavení pravidelné komunikace se zákazníky, tedy firemní klientelou.
„Zapomínat se ale nesmí ani na kvalitní zázemí programu, včetně objednávek, skladování a distribuce odměn,“ připomíná Jakub Hortenský, který se o program stará na naší straně.
Motivační program Kohoutovy zlaťáky jsme ve spolupráci s klientem odstartovali v červnu 2021 a jeho první sezóna trvala do konce ledna 2022. Během tohoto období se do programu zapojilo 396 věrných zákazníků, kteří do systému nahráli neuvěřitelných 1369 faktur a uskutečnili přes tisíc objednávek. Nyní pokračuje motivační program již svým třetím ročníkem a zájem o něj neustále stoupá.
Zjistěte víc o principech našich motivačních programů.
„Motivační program Kohoutovy zlaťáky byl hlavním důvodem ke spolupráci s marketingovou agenturou Amden. Pomáhá nám udržovat vztahy s našimi B2B zákazníky a k přivádění těch nových. Sbírání „zlaťáků“ je skutečně motivuje k nákupům právě našich produktů. Je to přidaná hodnota, kterou u konkurence nenajdou,“ shrnuje efektivitu programu Michal Ponec, marketingový ředitel společnosti Betonpres.
Tušíte, že by podobný motivační program zaujal i Vaše zákazníky? Tušíte správně!
Motivační programy jsou promyšleným marketingovým nástrojem na podporu dlouhodobého vztahu mezi zákazníky a značkou.
Chcete se dozvědět víc? Rádi s Vámi zkonzultujeme Vaše možnosti.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.
Rádi za vámi přijedeme a představíme všechny výhody, které tak získáte.