Program společnosti Woodcote Svět výhod fungoval v České republice i na Slovensku od roku 2015. Zatímco jeho česká verze skončila v roce 2021, na Slovensku program Svět výhod stále probíhá a v dubnu 2022 dokonce dostal i novou grafiku.
Aby motivační a věrnostní program dobře fungoval, s klientem jsme nejprve promysleli jeho systém. Program se pro obchodní zástupce Woodcotu musel stát nástrojem pro efektivnější prodej nabízených produktů. Klíčové bylo nastavení kvalitní komunikace s cílovou skupinou, do které patří především stavební a realizační firmy. Nakonec jsme určili vhodné poměry mezi získávanými body a odměnami, které za ně registrovaný zákazník může dostat.
48
ZAPOJENÝCH
PRODEJEN
1 200+
ROZESLANÝCH
NEWSLETTERŮ
42 000+
NÁVŠTĚVNÍKŮ
WEBU
12 000+
DORUČENÝCH
ODMĚN
Pokračovali jsme přípravou vizuálního stylu programu. Ten jsme promítli do grafické podoby všech výstupů – webu Světa výhod, tištěného katalogu odměn nebo newsletteru s novinkami a akcemi. Připravili jsme také sadu propagačních letáků, aby se zákazníci o programu dozvěděli a chtěli se do něj zapojit. Vyrobit jsme nechali roll-upy, bannery, podlahové samolepky nebo magnety na auta.
Vstupní branou do Světa výhod jsou webové stránky. Obsahují katalog, vysvětlují pravidla věrnostního programu a umožňují přihlásit se do personalizované sekce. Díky kalkulačce odměn zákazník jednoduše zjistí, kolik bodů získá za nákup zboží u Woodcotu a jak se dostat ke své vysněné odměně.
Zajistili jsme široký sortiment odměn a benefitů, který pravidelně obměňujeme. Stálou nabídku rozšiřujeme o časově omezené akce podle momentálních trendů a ročních období. Když se zákazník rozhodne své body uplatnit, zajistíme odměnu u dodavatele a vybrané zboží doručíme, kam je potřeba. Buď konkrétnímu obchodnímu zástupci, na pobočku Woodcote centra nebo na přímo na adresu zákazníka.
Před spuštěním nového běhu programu stávající zákazníky oslovíme – e-mailem, SMSkou i klasickou poštou. Registrovaní zákazníci od nás pravidelně dostávají newslettery s novinkami v programu a akčními nabídkami. Díky vlastnímu CRM systému dokážeme komunikaci cílit na vybrané segmenty zákazníků a zprávy personalizovat.
Informovaný, spokojený a věrný zákazník je klíčovým předpokladem pro obchodní úspěch podniku. Svět výhod, který pro Woodcote spravujeme, pomáhá skupině získávat významné zakázky a meziročně navyšovat prodeje ve všech nabízených segmentech stavebního materiálu v rozmezí 10–15 %.
„Novou grafiku jsme dělali pro český Svět výhod a v duchu těchto změn jsme následně udělali podobnou změnu i v slovenské verzi tohoto programu. Planeta v logu motivačního programu byla původně kreslená a stejně jako u českého se planeta změnila na barevnou ilustraci. Proměnou prošla i typografie, která tak reagovala na „facelift“ korporátní identity společnosti Woodcote,“ komentuje vizuální úpravy motivačních programů grafický designér Daniel Tlamka.
Spolupráce s agenturou Amden je pro nás nesmírně cenná. Její přístup je velice profesionální. Lidé z Amdenu nám ukázali jiný pohled na obchod, než jaký jsme dosud měli sami.
Jan Čajka, manažer nákupu skupiny Woodcote CZ
Rádi za vámi přijedeme a představíme všechny výhody, které tak získáte.