Na první, ale i druhý pohled musí být motivační program jednoduchý.
Srozumitelný.
Přehledný.
Přitažlivý.
Ale pozor. To mluvíme o uživatelském rozhraní pro zájemce a registrované členy. Na pozadí funguje komplexní systém aktivit, které program pohánějí. Správa programu tkví v aktualizaci nabídky odměn, průběžném oslovování zákazníků zapojených do programu, vypisování mimořádných akcí – třeba před Vánocemi nebo pro různá roční období. „A je tam také kousek know-how, které si vždy necháváme pro sebe a našeho klienta,“ říká Tomáš Bojda, obchodník Amdenu.
Dobrý motivační program, to jsou také odměny, na které zákazníci slyší:
Úspěch programu závisí na celé řadě dalších faktorů. Jestli zákazníky osloví brand motivačního programu, který vymyslíme. Jaké je grafické a vizuální řešení. Jak se povedl copywriting. Jestli webové rozhraní vybízí k listování v odměnách. A také na motivaci „majitele“ programu. „Moje zkušenost je taková, že zavedením motivačního programu v B2B sféře se zaobírá stále více firem. Napříč odvětvími. Umějí si spočítat, že udržet si stávající zákazníky je z dlouhodobého pohledu výhodnější a levnější než získávat stále nové,“ doplňuje Tomáš Bojda. Spuštěný motivační program Syslete má přitom ambici také přilákat nové klienty. Promyšlený program totiž může být pádným důvodem ke změně dodavatele.
„Motivační program Syslete stojí na sbírání syslíků za nákup a jejich směnu za odměny z katalogu. A zákazníci na to slyší – sbírají, vyměňují, reagují na různé akce. A to tak, že jsme již odstartovali 3. ročník. Motivační program Syslete dokonce zavádíme i na našich slovenských pobočkách a věříme ve stejný úspěch,“ komentuje motivační program Lukáš Drobný ze společnosti Plaček.
Podívejte se na syslete.cz a ověřte si, jaká je uživatelská zkušenost zájemců o motivační program. Prozkoumejte odměny. Projděte si pravidla.
Rádi za vámi přijedeme a představíme všechny výhody, které tak získáte.