Spotřebitelské soutěže

Chcete zviditelnit značku nebo produkt?

Aktivujte své zákazníky

Zvolte efektivní cestu k reálné zákaznické zkušenosti.
Připravte spotřebitelskou soutěž se zajímavými výhrami a atraktivním tématem.
Mějte zákazníky na své straně a získejte o nich důležité informace.

Spotřebitelské soutěže

Spotřebitelská soutěž

je marketingový a obchodní nástroj, který zvyšuje povědomí o značce, prohlubuje vztah k ní a pomáhá vylepšit prodeje produktů či služeb. Soutěže jsou nejčastěji určeny koncovým spotřebitelům, patří tedy do tzv. B2C segmentu. Jsou efektivní cestou ke zprostředkování reálné zákaznické zkušenosti s konkrétním výrobkem nebo službou, kterých se soutěž týká.

Jak na prvotřídní spotřebitelskou soutěž?

S atraktivním konceptem
na klíč

4 základní
prvky úspěšné
spotřebitelské soutěže

Potřebujete rychle navýšit prodeje? Uvádíte na trh nový výrobek? Je dobré, když si ho zákazníci doslova osahají? Chcete posílit podvědomí o vaší značce, produktu nebo službě?

Ať jsou vaše cíle jakékoliv, spotřebitelská soutěž vám je pomůže splnit.

4 základní
prvky úspěšné
spotřebitelské soutěže

Spotřebitelská soutěž v praxi

Podzim ve znamení soutěží

Podpořit prodej slaných snacků Pringles a snídaňových cereálií Kellogg’s. Takové byly cíle spotřebitelských soutěží, které jsme připravili pro našeho dlouholetého klienta firmu Orbico. Koncept soutěží, jejich vizuál, microsite pro registraci nebo POS materiály do obchodních řetězců. To je jen malá část toho, co pomohlo úspěchu soutěží.

Detail reference
Podzim ve znamení soutěží
Zaujaly vás spotřebitelské soutěže nebo motivační programy?

Kontaktujte nás!

Rádi za vámi přijedeme a představíme všechny výhody, které tak získáte.

Volejte: +420 283 062 300
Pište: info@amden.cz