Budou to již 2 roky, co motivační program Passion Bridgestone společnosti Bridgestone, která patří mezi světovou špičku ve výrobě pneumatik, vstoupil pod záštitou agentury Amden na český trh. Když se proto spouštěl v České republice a na Slovensku program další, Amden u toho nemohl chybět. A tak vznikl Bridgestone Truck.
Program Bridgestone Truck byl speciálním programem určeným pro subdealery a vozové parky a hlavním rozdílem mezi programy Passion Bridgestone a Bridgestone Truck byla velikost a typ pneumatik, kterých se nákupy týkaly.
Jak název programu napovídá, v Bridgestone Truck byly hlavní hvězdou pneumatiky pro nákladní vozy, tedy ty s velikostí min. 17 a půl palce.
Účastníci programu získávali za nákup pneumatik Bridgestone a Firestone body, za které si mohli vybrat atraktivní odměny z katalogu.
Agentura Amden měla na starosti implementaci programu na český a slovenský trh, správu programu, uskladnění marketingových materiálů, distribuci odměn a komunikaci s účastníky programu.
Rádi za vámi přijedeme a představíme všechny výhody, které tak získáte.