James svoje zákazníky zná. Jsou to ostřílení chlapíci, kteří se jen tak něčeho neleknou, své práci rozumějí a vědí, co je kvalita. A tihle chlapíci jezdí nakupovat materiál do prodejen se stavebninami. Právě tam se dozvědí, že když nakoupí podlahy se značkou Fermacell, čeká je zajímavá odměna. Samozřejmě podle metrů čtverečních, které během října a listopadu odeberou. Takhle jednoduše to vypadá. Aspoň pro zákazníky. Za motivačním programem je ale spousta práce.
Motivační program pro výrobní společnost James Hardie vzbudil u prodejců stavebnin velký zájem. Akci tak nabízí šestka významných prodejců ve více než sedmi desítkách provozoven. „Program poběží dva měsíce, v říjnu a listopadu. Po jeho skončení program vyhodnotíme. A ty, kteří se do programu zapojili, podle nastavených pravidel odměníme,“ říká Ondřej Dvořák, obchodní ředitel James Hardie.
Podívejte se, jak web Jamesových odměn vypadá!
www.jamesovyodmeny.cz
Rádi za vámi přijedeme a představíme všechny výhody, které tak získáte.